RINDU :'(

hey blog ! hari nie aku nak cerita pasal "DIE" .
die yang penah singgah dekat hati akuh dulu .. dan die jugak penah beri aku "kebahagian" . AKU RINDU ! rindu dengan die . dan sumpah aku cakap . sampai saat ini aku tak boleh lupakan die lagi

ya allah kuatkan lah diri aku ini .

aku selalu akan terfikirkan die .. kenapa aku tak boleh lupakan die ? mybe , cinta aku terlalu kuat untuk die .. tapi aku tak tahu die ingat aku ke tidak lagi . mybe , die dah perempuan lain kan ! aku GEMBIRA tengok die bahagia . mekipon die bukan jodoh aku . aku bangga kenal die . aku try untuk lupakan die .. mybe , aku perlukan masa secukupnya ! aku tahu aku SEORANG YANG KUAT . dan aku tahu semangat aku tinggi . seandainya aku dapat mengetahui ape kah alasan die tinggal kan aku . kan bagus ! mybe , die ada alasan die tersendiri . aku akan cuba BUANG DIE JAUH-2 dari pikiran aku .. IMANUL HAKEEM . saya mintak maaf sebab buat awak tersiksa kerana sikap saya yang tak pernah saya sedari . dan saya redho jika awak nak hukum saya sebegini rupa . saya yakin , satu hari nnti mesti ada sedikit kemaafan untuk diri saya . saya harap itu . TERIMA KASIH .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)