HILANG INGATAN :'/

hye blog !
baca tak aku punye TAJUK ?
HILANG INGATAN ......
so , silalah baca curahan aku yang akan membuat korang muntah ! 

kalau lah aku diberi peluang ! aku akan pilih untuk hilang ingatan ! aku akan mintak supaya aku lupa semuanya ! lupa semua yang pahit yang pernah terjadi dekat aku . lupa segala-2 nya !!

kadang-2 aku dah benci dengan diri aku nie !
benci dengan perasaan yang selalu buat aku rasa NAK NAGESS !!
benci dengan EGO yang menguasai DIRI aku !!
kenapa semua perasaan nie harus ada pada akuu !!!!!!

ya allah , maafkan hamba mu ini kerana berkelakuan sedemikian . aku bukan hamba mu yang  tidak bersyukur ya allah .
cuma hambamu ini sudah tidak sanggup menahan segala perasaan yang menghantui diri hambamu ini sehingga hamba mu ini menjadi seorang yang tidak bersyukur dengan apa yang telah engkau kurniakan .
maafkan hambu ini .

kadang-2 apa yang terjadi ini mematang kan diri sendiri .
aku percaya ape yang terjadi mesti ada hikmah di sebaliknya !
aku yakin aku boleh lalui semua ini dengan hati yang redho ! aku tahu aku KUAT !

please EYLA ! JANGAN pernah tunjuk diri kau begitu lemah !!
aku yakin kau masih boleh hadapi ini semua !
aku tahu kau mempunyai semangat yang KUAT !
please BANGUN EYLA !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)