kasut sekolah oh kasut sekolah .

hye blog ! hahha . baca tak tajuk aku ? KASUT SEKOLAH !
kesian mak aku kene ikot karenah aku . bhahah . payah jugak nak carik kasut saiz aku nie . bhaha . saiz 4 jer kowt ! semua kedai aku pegi . ada yang berkenan tapi saiz tak hado . tapi kasut yang aku tak berkenan saiz hado . 

tak ke HAMPEEHH tuu . bhahah . pastu aku pergi satu kedai orang china nie . dok speak china ngn aku . seratus satu patah aku tak paham ! ayoyoyo !
aku cakap lah aku nie orang MELAYU . punyalah die TERKEJUT !
bhahah . aku asal jati N9 ma ..

okey ! aku belek-2 lah kedai die tuh . ada 3 jenis kasut pilihan aku . tapi aku tak tanye saiz aku lagi .
aku nak pilih kulit punye ! tapi sekolah aku nie gayat ! kulit tak boleh lah apolah ! last-2 aku amek kasut yang mak aku cakap amek nie jerlah ! okey aku amek ! RM40 HENGET !
bhaha . mak nampak kepenatan dah !

balek-2 mak ajak singah makan jap !
tapi , memandangkan NADA CINTA dah nak start aku cakap . TAKPAYAH LAH . padahal perut lapar nak mampus !
NADA CINTA PUNYE PASAL KAN . 

okeylah . bubye :)