BOSAN !

hye blog ! seriusly , aku bosan hari ini . sebab tak ada apa-2 yang menarik minat aku kecuali renoved blog baru nie . dengan bantuan seorang adek nie (THANKS YER ADEK IERA) even jumpe akk nnti kat sekolah . akk belanja adek okengg ! okey dah , berbalik pada cite yang asal ! aku BOSAN sangat-2 !!telepon aku pulak macam telepon tunggul . tak pernah nak berbunyik .. hahha . aku pon dah lama tak topup . nak topup pon nak mesej dengan sape kan . pakwe? tak ada pon (tak percaya ?) suka hati korang lah okey ! hmmm . tadi tolong mak buat bubur . haha . lepas tuh layan cite DATIN GHAIRAH dengan abang akuh .. HAMPEHH punye cite ! tak sedap lansung ! haha . and aku tengah tunggu cerita kesukaan aku . cer teka ape ? hahha . opcos lah NADA CINTA . anyway , aku nak sangat jadi macam nada . cehwah gituuu ! hahah . mimpi bgun semula pon tak akn dapat kan . okey lah .. perut aku pon dah lapa . malam karang akuh buat entry pasal WEBCAM okengg ! hahah . BOSAN ? tak apa . akuh tak paksa korang untuk baca .


OKEY BYE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)