cari pasal !

sumpah tension ari nie .dengan seorang budak yang bajet diri die hot ! yang bajet diri die tuh macam malaikat ! grrrr~ aku tahu kau bertudung ! kau tutup aurat kau . kau pakai baju 5METER . 
tapi kalau kau perangai hampeh . lebih baik kau tanggal semua baju kau tuh . telanjang  lagi bagus lah!

aku tahu aku free hair ! tak pakai tudung ! tapi aku masih ada maruah . aku masih ada harga diri . jangan kau engat semua budak free hair kau boleh kata die chia atau tak ada harga diri .
kau nak buat hukum sendiri ke pomwan ? 
kau tu tak payah nak tutup keburukan yang ada dekat diri kau tuh dengan berpakaian 5METER ! tapi hakikat nya hati kau busuk macam setan !

meskipon aku free hair . aku masih tahu mana baik mana buruk !
aku tak ada lah menayang ! kehormatan aku dalam facebook ! tak macam kau nak solat pon update status ! itu riak lah bodoh !
aku benci kau pomwan ! aku benci kauu !
button REMOVE aku memang menunggu kau tahu !
dan aku takperlukan kawan macam kau dalam list friend aku !
sebab kau nie bajet ! kau rasa diri kau macam malaikat !
nak tegur orang tak salah ! tapi gunakan bahasa yang sopan ! 
aku hormat kau pangkat-2 kakak aku ! 
tapi SORY TO SAY !
kalau dah cari masalah DENGAN AKU !
aku takkan HORMAT kau lagi lah !

aku anggap kau macam setan bertopeng kan MANUSIA .
mood : fedap !

bubye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)