CUBAAN :'/

Sebelum itu saya ingin mintak maaf jika entry nie buat anda rasa nak muntah atau sebagainya .
boleh keluar jika taknak baca :)

memang rasa seronok kan jika hidup dalam kepura-puraan .
seronok jika kita terpaksa sakit kan diri sendiri untuk kebahagian orang lain . sampai bila kita nak berdiam ? sehingga kita tipu diri sendiri dan jugak sakiti perasaan sendiri .

kenapa aku harus rasa ini semua ? kenapa ?
kenapa aku harus rasa sakit ? sedangkan kau pulak ? seronok dengan kesedihan orang lain !

kenapa aku harus rasa sakit yang teramat ?
kenapa diri kau aku tak boleh benci . kenapa ? kenapa aku harus lalui ini semua . kenapa ?

airmata aku tak terhenti-2 memikirkan kau ! kenapa ?
kenapa aku tak pernah nak merasa kebahagian yang berpanjangan !

diri aku penuh dengan tanda tanya !
izinkan aku bermimpi dan jadikan ia kenyataan .
please ! stop memberi aku harapan . yang kau sendiri tak mampu nak tepati .

STOP ! mainkan perasaan aku !
kerna aku jugak manusia seperti kau ! aku bukan binatang yang bertopeng kan manusia .

STOP ! menghina aku sebagai PLAYGIRL !
kau takkan pernah tahu , betapa sakitnya hati ni ! kau cakap macam tuh ! sebegitu rupa kau menghina aku !

mungkin aku pernah membuat satu kesilapan yang tak aku sedari . tapi kenapa kau takpenah nak memberi aku PELUANG KEDUA ?
memang aku tak berkesempatan untuk kau memberi peluang kedua .

apa yang kau dah buat ! aku hanya mampu gelak , senyap dan pendam ! kau sedar tak dihati kecil aku ! aku masih menyimpan perasaan SEDIH !
ker ! kau tak pernah sedari !

aku berharap ! kau akan lalui ini semua ! biarlah kau tahu bertapa sakitnya jika orang yang kau sayangi sakiti kau . hina kau . or sebagainya !

aku tahu diri aku tak sebegitu sempurna ,
sekurang-2nya aku dah TRY jadi yang terbaik !
tapi aku gagal nak jadi yang TERAKHIR dalam hidup kau !
maaf kan aku :'/

kepada adek-2 , abang-2 , kakak-2 . dan pakcik makcik !
eyla dan imanul hakeem . sudah tiada ape-2 lagi . please ! jangan persoal kan diri die depan saya ! bukan taksuka ! biarlah ia menjadi satu mimpi yang tak mungkin akan menjadi kenyataan !
biarlah kenangan itu lenyap dengan sendiri bagai karam dilautan .

kerna mimpi itu tak kan mungkin sampai kebintang ataupun menjadi kenyataan !

bubye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)