KAWAN ?

HYE BLOG ! tengok aku punya blog baru . amacam . okey tak ? tak cantik ?
kejam korang ! haha . aku puas hati dengan blog yang sekrang nie .
ape ? aku lari tajuk ? korang nie tak saba-2 nak baca . lex lu lah okey ! haha . korang baca tak tajuk blog aku nie . cer tengok dulu . hahha . okey aku mulakan okey .

kawan ? serius , kawan memang penting dalam setiap diri individu .kawan tu bagai perintis untuk kita . tanpa kawan kita tak kenal erti persahabatan .
seriusly ! aku pon ada kawan . kawan yang SANGAT rapat dengan aku . if aku ada masalah . aku cerita dengan die . if die ade masalah die share dengan aku . saling bantu membantu . AKU SAYANG KAWAN AKU .

mana -2 pergi sentiasa bersama ! rehat bersama . dan semuanya bersama . bergurau senda ! nyanyi-2 dalam kelas ! dan semuanya ! apakah kegembiraan seperti ini masih boleh kekal dalam masa 5TAHUN akan datang ! apakah kita masih mengigat lagi semuanya apabila kita sudah sibuk dengan kerjaya masing-masing . apakah kita saling berhubung selepas ini . i hope my relationship with them until last forever !

jom layan gambar !
time nie ade pertandingan kawad . sekolah kiteorang jadi johan tau ! rindu nak berkawad lagi . haha . hitam muka pon berbaloi baloi tau haha.
muka time nie tengah bangga gilerr ! haha . but , penat !
nie budak lelaki . team diorang pon dapat JOHAN jugak .

sahabat sejati sukar dicari .
I LOVE YOU SO MUCH GUY !
MUAAHH <3

BUBYE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)