PENAT !

HYE BLOGER SEKALIAN (sambil buat muka comel)
hari nie terasa penatt sangat-2 . sebab balik sekolah pukol 2petang sebab untuk para pelajar perempuan SMKJ ada pengisian petang . masuk jer dalam surau . amek wuduk . pakai telekung terus duduk semantara nak tunggu waktu zuhur ustazah bagi pengkongsian sedikit .

pasal KEBURUKAN BERCOUPLE WAKTU SEKOLAH !
(saja aku besarkan)

memang apa yang ustazah cakap tuh membuat aku sedar semula ..
membuat mata ini terasa ingin mengeluarkan setitis air yang cuba untuk aku tahan .

apa yang diberi itu aku mengambilnya sebagai iktibar dan juga peta untuk aku meneruskan kehidupan !
okey STOP ! TUTUP CITE TUH !

hari demi hari bersekolah . jadual jugak ditukarr !! tak kesah sangat pasal jadual lahh kan . cikgu-2 sekali kene tukar ! OMG ! tak sukeee tak sukeee tak sukeee !! *sambil hentak-2 kaki . 

SN kene tukar cikgu , cikgu lama aku masa form4 yang ajar ! BM aduyaaiii walau pun cikgu BM lama aku tuh BLUURRR sikit tapi aku masih paham !! nie kene tukar jugak dengan cikgu yang tak pernah ajar aku . dan banyak gosip dari kelas lain yang aku dengar cikgu nie ajar TAK PAHAM !!! takuuuttnyyyaaa !!!!!

GRRRR ~ terasa seperti kelas aku tidak adil . dan terasa kelas aku nie di anak tiri kan oleh pihak atasan sekolah !! nasib baik aku ada tuisyen dekat luar nanti .
dah lah sedih , ustaz tak ajar p.islam dalam kelas kiteorang !! tapi takpelah , apa yang diajar itulah yang perlu jadikan penyajaran dan peta untuk mengecapi KEJAYAAN !

HOMEWORK banyak gilerr ! andnow . mau buat sudah !! SELAMAT MALAM !
CHIO :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)