hahaha :)

HYE SEMUA ! okey rasa rindu pulak nak membebel dekat blog niee . hehe . almaklum lah sibuk macam perdana menteri . bhaha 

balik jer sekolah tadi dengan basah kuyup nye aku ! semalam dahlah merentas desa dalam hujan . ari nie balik sekolah kuyup pulak ! memang nak kono lah tuhkan ! hahah . 

tadi dalam kelas bessttt jerr doh , belajar matematik dengan cikgu tuh sumpah best gilerrrr !! thanks pengetua kerana menghantar cikgu tuh dekat kelas kiteorang ! tapii ade sorang budak lelaki nie , gilerrr selalu carik pasal dengan aku . setiap hari setiap masa setiap ketika mesti nak bergaduh dengan aku !!! argghhh . 

sakit yo hati acik kau nie . hahhaha , tapi kalau lepak dengan die . asyik nak mengutuk yolah ! tak ado kojo lain doh . hahhah .. sampai cikgu sains kiteorg cakap ! "macam anjing dengan kucing" hahha ,

besok kejohanan merentas desa . hari yang paling aku SUKEEEEEE sangat-2 .(taktahu menyampah)
hahha . letihlah kaki akuuu nie .tahulah sekolah cuti semingguu ! korang mesti jelesss kan sebab sekolah korang tak hado cuti seminggu . sekolah korang 2HARI jer . hahhaha .. bangga niyh !

besok besok besok ! taknak datang sekolah boleh tak !! malas doh , 
grrrr~ letihhhh lah weyh ! tapi takpelah , setiap kenangan akan diingat sampai aku dah beruban nanti . hahah .
ilove jam tuh . kerana ia pemberian mybro :)
then , dah letih berlari . petang ade tazkirah untuk pelajar pomwan lagii . arghhh ape nak jadii nieee !!!

pening-2 . hahhahah chio :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)