kawan !

HYE HYE HYE :)
hhaa . rindu tak dengan blog akuu !
dulu masa baru buat blog bukan main lagi . sekarang bile dah lama lama terbengkalai macam nie jerr ! hahaha
anyway , aku banyak cerita ni . nak dengar tak ? nak lah kan yer ! sebelum tuh ! nah layan gambar nie !
iklan jap yer ! hahah . anyway . aku ada sorang kawan . kawan yang selalu share share masalah . tapi kenapa kau berubah disaat kau mendengar sesuatu yang buruk dari mulut orang lain!!! 

aku sayang kau doh , sayang gilerrr ! dari kecik kita dilatih untuk kenal erti persahabatan . tapi akibat mulut orang . kau sanggup putuskan segalanya ! 

all sorts of things not just for me! not just for me! I feel that I am so stupid! you are willing to live right all because of something not sure I do! arghhh hate!

thanks kawan . kau dah kenal kan aku erti kekecewaan . sakitnya hati dan kau dah kenalkan aku erti putus asa ! okey ! 

apepon terima khasih kerana kau pernah jadi sahabat aku ! penah jadi sebahagian dari hidup aku dan kau penah mengisi ruang-2 sepi aku dengan gelak ketawa kau ! aku sayang kau kawan ! tapi maaf , semuanya sudah berlalu . 

kau lebih percayakan orang lain dari aku !!
kau lebih percayakan kata kata orang dari sahabat kau sendiri .,

kawan , kite dah lama kenal dari sekolah rendah lagi . 
kita dah dilatih menjadi sahabat ! dan kau dah hancurkan segalanya !

thanks kawan . aku harap kau bahagia :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)