PERASAAN APAKAH INI ?

hye blogerr . besok dah nak sekolah sekaligus aku akan merangkap SENIOR dekat SMJ . dan i will be candidates SPM 2012 .
tapi kenapa aku tak gembira ? apa yang aku rasa nie ? apa yang sedang bermain-2 didalam fikiran aku .
seolah-2 aku tidak merasakan kegembiraan yang sebenarnya . 
kegembiraan ? mana ? mana ?
ya allah , apakah perasaan ini ya allah . aku seperti akan kehilangan . tapi ape ? airmata ini keluar tanpa dipaksa. 
ya allah engkau kuat kan lah hati aku dan berikan lah aku semangat yang tinggi untuk aku lalui ini semua ..

aku yakin aku mampu berdiri dengan teguh selepas ini . dan aku mampu membuang KAU dari hidup aku untuk selama-2nya . aku YAKIN aku KUAT .

apepon-2 . hari esok dah tentu ada . dan aku akan mulai langkah aku dengan lafaz bismillah . aku berharap apa yang aku sabar , pertahan kan selama ini mampu memberikan satu keajaiban bagi aku . aku mengharapkan itu . 

SELAMAT MALAM :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)