I'M BACK !

hye korang ! lama gilerr aku tak mencakar blog nie.
cuti sekolah nak over dah kan .takot ? opcouse lah aku takut .
i will be candidates spm okey ! 
dan tahun nie last aku sekolah dan lepas itu aku akan rasa idup seperti pengangur !
whooo . giler . still tak bersedia lagi lah okey .

anyway , mulai lusa aku akan bergantung pada JAM LOCENG !!
bhahah . lagipun aku dah rindu gilerr dengan CLASSMATE aku .
mane tak nya ! dari porm1 aku dengan mereka rapat . dah macam satu keluarga dah tau . 

dan dengan masa yang sama . aku dapat 'MENSIBUK' kan diri aku . sekali gus , aku mampu berdiri tegak tanpa sebarang emosi yang akan menguasai diri aku .
aku pon dah benci dengan hidup aku yang selalu dibelenggu dengan perasaan yang aku sendiri tidak tahu bila akan hilang ! dengan kesibukkan yang ada nnti aku mmpu untuk menghindar segala nya dari hidup aku . 

okey stop ! besok befday abang aku ! mak dah buat SURPRISE untuk die . just die jer yang tak tahu . wahahha . HEPY BEFDAY ABANG . LOVE WITH YOU FOREVER !

BUBYE GUY !
selamat malam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)