MERENTAS DESA !

HYE KORANG ! korang korang mesti rindu nak baca blog aku kan ? rinduu eh ? 
haha . aku tahu korang rindu tapi malu nak cakap !!
aku dah lama tak mencakar blog nie sehingga ade sarang semut bin labah-2 dekat sini *okey itu aku tipu :)

haha . semalam aku pegi sekolah dengan satu harapan iaitu "HUJAN LAH HARI NIE" haha . 
sebab malas nak merentas desa lah weyh ! sebab malas nak berlari-2 separuh jelaii . penat tahu !!

masa pagi P&P berjalan seperti biasa . bila time rehat , aku seperti biasa pegi kantin isi perut if dah kenyang . tawaf satu sekolah bila jam loceng dah berkumandang okey ! masuk kelass !! lepas TUHHH !!
jeng jeng jeng !! HUJAN .. aku dengan kawan akuu . perghhh ! suka gilerrr ! gelak-2 dalam kelas !! last-2 hujan nie sajo nak bergurau ! tibe-2 matahari muncul lagiii . aku dengan sedihnya terus siap kan NOTA ERT !
lepas P&P terakhir cikgu bagi kebenaran keluar rehat buat kedua kali sebelum memulakan MERENTAS DESAA !! oh mak datuk ! pegi rehatt lah kan .. makan roti jer akuu dengan jambu batu acik kentin . haha . lepas tuh tunggu budak laki2 habis solat . cikgu buat pengumuman beratur dekat astaka sekrang juga ! okey !!
lepas tuh cikgu panggil ,menenggah bawah pulak beratur dekat pagar . lepas tuh diikuti menengah atas !

lepas vesel dibunyikan aku dengan kawan aku jer mals nak lari ! jalan jer lah kan !!
kawan aku pulak nak tunggu pakwe die kan . last-2 aku benci tengok cikgu bebel . lepas tuh , aku lari lari lari . then , rasa nak muntah . aku jalan balik . penat GILERRR !! 
separuh perjalanan ado kodai depan tuh singgah beli air pulak . cikgu tak tahu pon . hahah . lelax sudah !

aku pon jalan punya jalan . aku tengok kawan-2 suma dah jalan dengan pasangan ! 
lelax sudah . teruskan berlari !!

dekat satu jam lah berlari-2 , akhirnya sampai PAGAR belakang sekolah !!
muka aku MERAH gilerr kene panasss !! badan berpeluh-2 . 
sampai sekolah cikgu tarik aku ketepi . kata aku pakai BLASHER ! hampehh ! taktahu aku menahan kepenatan !! isi nama then capai beg terus balikk !! opsss ! sepanjang perjalanan aku masa merentas desa ! ada sorang budak nie dari sekolah ugama . gilerr SEX siot . benggong ! 
kutok-2 semua budak pomwan ! benggong !

sampai umah , kaki sakit ! sampai bapak aku cakap "tegak kau jalan" haha . penatt gilerr !! mandie2 siap homework then GOOD NIGHT ! haha . 

okeylah bubye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)