B O S A N ==''

hye semua ! salam 1malaysia juga . 
tadaaa , bhahah . blog sudah BERTUKAR . aku tak tahu apekah aku PINKY ke ? padahal , baju warna PINK pon tak sampai 5 HELAI . mybe , warnanya menarik kan ? (menarik lah sangat ) haha . 
okey ! mulakan pada yang fakta ! cerita ni aku memang nak cerita dari hari tu , tapi aku banyak urusan macam MENTERI . so baru sekrang aku dapat cerita

keje sekolah sekarang makin melambak apabila dah form5 nie . so , tak hado masa terluang lagi . kalau ado pon  dua tiga minit yolah . almaklum lah , CANDIDATES SPM kan .
anyway . minggu depan dah ado tuisyen . yesss ! memang itu yang aku nanti-2 kan . haha . sebab aku lebih suka SIBUKK KAN diri aku nie . sekurang-2 aku bijak menggunakan masa . cehwah gituu ayat EYLA !
macam mintak penampar dongan tangan yo an !
bhahah . relax sudah .. 

besok . semua subjek aku suka ! "suka" sangat-2 . nak-2 lagi CIKGU BM aku . grrr~ semua tak bolehh . CEREWET gilerr doh , tapi tak apelah , ikutkan sahaja kehendak die . nie kan tahun akhir aku .

tapi sebenarnya aku sedih jugak , SEBAB pelajaran agama bukan USTAZ RIZAL yang ajar ! seriusly , aku nak ustaz yang ajar ! tapi nak buat macam mane . mungkin tahun nie giliran ustazah pulak yang mengantikan tempat ustaz di kelas kami . tapi ustaz stiil di hati kami .
ustaz yang belah kanan tuh . yang hensem-2 comey-2 tuh  yang bersongkok tu . hehe . yang belah kiri tuh tak payah tengok . walaupun die tak ajar aku BM tapi still ajar AKU sejarah , so telatah gurauan tak berbayar die tuh ado yo kat kelas aku tuh ha . grrrr ~ 

and ade budak baru tau kelas aku , tapi kesian die PPKI umur 18 tapi terpaksa amek SPM sebab nak sijil benti sekolah . and dalam kelas still kene pulau . kesian die . tak apelah ISMAIL . aku ada okey ! shitt gatal lah . haha . tak ada lah cuma kesian sahaJA --''

okey lah , aku penat menaip . sampai jumpa lagi
selamat malam , mimpi indah-2 and GOOD BYE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)