EGO ?


EGO ? okey ! aku mengaku yang aku seorang yang EGO .
aku mengaku yang sometimes aku jadi SELFISH DAN EGOIS . itu semua bersebab lah weyh ! aku jadi EGO , sebab aku try nak bajet kan diri aku supaya tak tunjuk kesedihan aku dekat orang lain . serius ! PAYAH untuk aku keluar kan airmata untuk seseorang yang bernama LELAKI ! itu sebab aku jadi EGOIS ! supaya aku dapat kuat kan semangat aku .

tapi semua orang menuduh tanpa kepastiannya !
semua nya sudah terlambat dan berkurun lama nya telah terjadi . tapi seriusly ! hati dan perasaan tak dapat nak membohong . walaupun kita cuba menutupinya dengan beribu-2 pembohongan ! akan ternyata di raut muka yang SEBENAR .

semuanya telah terbukti apa yang diharapkan tidak lagi dikecapi . apa yang dipertahankan tidak lagi berdiri dengan teguh ! semuanya terbekalai kerana EGO dalam diri ini terlalu kuat sehingga menguasai seluruhnya !
tidak semua manusia sempurna ! tapi try menjadi yang terbaik .

kerana EGO , semuanya tak kemana .

kerana EGO , hati ini juga merana .

SELAMAT MALAM ;')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)