PLKN !


assalamualaikum 
tengok gambar diatass ! PLKN . bukan aku yang kene ! tapi seseorang yang selalu ade dengan aku. 
macam mane lah aku nak redho kalau harus berpisah dengan kau tanpa khabar berita !
if aku ade masalah . dengan sapee aku nak cerita ? bila aku menangis siapa lagi nak pujuk aku ?
bila aku marah siapa lagi nak tenangkan aku ? if aku buat salah , sape lagi nak tegur aku ?

mase begitulah cepat berlalu !
aku akan pasrah dengan keputusan tuh !
aku akan redho kau takde dengan aku dalam masa 3bulan .
aku akan belajar untuk hidup berdikari tanpa kau disisi aku ! aku akan belajar untuk kuat walaupun tiada kata kata semangat dari kau !

tolong jangan mudah lupakan aku ! tolongg ! hanya itu yang mampu aku cakap !
hanya itu yang mampu aku minta ,
pertahankan hubungan yang kita bina ! jangan biarkan ia goyah walaupun dijajah oleh ombak yang berapi !

itu sahaja yang mampu aku cakap ! ku pohon kau selalu setia dengan aku walaupun dimana kau berada !

Kenangkan aku dalam doa kau :'(


dan gambar ini yang akan selalu ade dalam ingatan aku ! iloveyou :*


hargailah apa yang ada didepan mata <3



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)