most thanks you :)

Assalamualaikum w.b.t
sambil minum kopi dan melayan biskut kering di depan rumah aku . tetiba idea aku datang serta merta seperti sepantas kilat .aku apa lagi amek lappy terus bukak blog :D. Eh kalau korang perasan aku dah lame tak ber update , blog aku nieh hampir begitu banyak debu debu kering . *orang tak heran pun :P

Aku punya zaman persekolahan dah tamat weyh . dan 21.3.2013 hari tuh keluar dah keputusan SPM aku yang SANGAT ? haha alhamdullilah itu semua daa tertulis oleh Allah S.w.t kan ? so aku terima dengan redho .dan sekarang ? aku taktahu nak pergi mane lah weyh . dengan keputusan aku yang agak ehem ehem tuh . *mesti korang tertanya-2 berapa aku dapat kan ? haha . sorry itu sangat privasy :)

aku dah mohon bermacam macam dah . tapi yang surat sampai kat umah aku yang hampir berpuluh-2 tuh semua KOLEJ ! mak aku tak bagi aku masuk kolej ! katanya nak aku kerja kerajaan ! padahal cita cita aku takde sama sekali tentang KERAJAAN . so aku ade rasa sedikit sedih lah kan . hmmmm but never mind . disamping entry aku nieh . aku nak ucapkan terima kaseh kepada beberapa pihak yang sangat penting dalam hidup aku . jengjengjengjeng

adek nak ucapkan beribu ribu terima kaseh kepada mak yang sentiasa doakan adek punya kejayaan dan tak henti-2 memberi adek semangat dan merupakan tulang belakang adek selama nieh ! tak lupa jugak terima kaseh kepada abah ! yang sanggup hantar dan jemput adek selama 5tahun.dan terima kaseh kerana sanggup hantar adek tuisyen siang dan malam demi kejayaan adek :)

saya nak ucapkan terima kaseh kepada ustazah sepiah , ustaz nazif , cikgu adibah , ustazah azila , teacher endera , cikgu khairuddin dan cikgu joe . tanpa anda mungkin saya takkan ade disini . terima kaseh dan terima kaseh . 

dan kepada kengkawan saya iaitu zati , mas , yan , azni , maton , ratna and my gegirl zaira . terima kaseh atas tunjuk ajar korang semua ! terima kaseh atas sudi jadi sahabat aku . aku sayang korang sampai bebile . even aku dah duduk luar dah kawen or what ever aku tetap akan ingat korang kerana korang adelah girlfriend aku .

and most thanks you for my dear fikri ridzuan kerana selalu bagi saya semangat dan boleh faham keadaan saya yang ingin mencari kejayaan . haha tapi aku kesian dengan dia kerana masa first week  kami spm . seminggu tak tanye khabar dia and tak text-2 dia . aku tengok muka dia dekat dewan sesedih ubi . haha . tapi masa last exam memang thanks lah sangat-2 dekat dia sebab dia dah buat aku cemburu dan menangis depan dia . nak tahu kenapa ? pergi tanya dia sendiri and saya ingat lagi masa dekat SMKPS haha lawak giler dalam bas . btw, saya sayang awak dan saya harap kita sama sama jaga hubungan yang dah setahun nieh . walaupun ada orang yang nak cuba runtuhkan hubungan kita . kita akan hadapi ia sesama . ceh wah kalau eyla dah berkata kata :)

eh korang nak tahu tak ? aku tak pernah lulus SAINS weyh ! aku punya TRIAL mende alah tuh selalu trouble kan result aku and bila aku amek keputusan spm Cikgu SN a.k.a Cikgu kayrul frydaus senyum lebar dengan aku kerana aku punya SAINS mendapat KEPUJIAN TINGGI . haha . itu mungkin rezeki aku kan ? haha

akhirnya zaman sekolah aku sudah pun game over ! haha . orang kata zaman sekolah adelah zaman paling best sekali . and bagi aku zaman sekolah adelah zaman yang agak banyak kenangan aku bersama kengkawan and dengan ......... *fikir sendiri :)

sorry kalau entry aku buat korang BOSAN . sekian sampai disini okey .
assalamualaikum :)

ini gambar terakhir kami memakai baju sekolah :D






ini sahabat aku a.k.a MY GEGIRL 


AND JENG JENG JENG !

sory ini tiada kaitan . tapi inilah gambar aku disurau ketika sembahyang ZOHOR dan before aku naik dewan

*AND THANKS YOU TO MY SAYANG KERANA BALING TEPUNG DI MUKA SAYA :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)