ZAMAN PERSEKOLAHAN (RINDU)

HYE HYE HYE .

tadi dekat facebook . aku chat dengan NUR AINEY :D

chat pasal zaman persekolahan .
eh tibe-2 aku terindu pulak kenangan kenangan aku masa zaman persekolahan .
terutamanya 5UM SMK JELAI (f)

aku rindu dengan geng gosip aku .
hahah . rindu yan , zahira , ana , zatie , maton . mas and paling aku rindu kawan sekepala aku azni.
dan tak lupa jugak dekat aini .

meskipun aku dengan die tak rapat macam dulu lagi disebab sebab-2 tertentu tapi aku takpernah doh lupakan aini . dan bermusuh dengan die .

aku tak boleh ingat masa mas dengan azni terkunci dalam tandas .
hahah . so sweet kan ?
aku datang selamatkan korang .

aku rindu nak jalan dengan zahira dengan ana .
kat mane-2 je orang akan pagel kite 3ABDUL .
if zahira tak datang ana akan sedih . sebab dieorang rapat .

aku rindu nak gosip dengan yang dan zatie maton tak lupa jugak .
hahah . story about BF masing-2 . 
weyh . sumpah aku rindu korang doh .

aku rindu nak ejek gaya mas bercakap .
hahaha . but , die takpernah marah .

aku rindu aznie .sebab die kawan sekepala aku .
disebab kan aku minta photograper .
sama macam die .
if aku lepak ngn die .
aku mesti ketawa terbahak-2 .

tak lupa jugak aku rindu jugak nak gurau dengan amirul asraf weyh a.k.a lakau-2 .
sebab die memang kelakar giler .
aku rindu dengan semua budak kelas kita .

mybe kita dah tamat zaman persekolahan .
aku harap korang tak lupa aku .sebab aku pun takkan lupa korang okey .
aku sayang korang . koranglah sahabat aku dunia dan akhirat .


JOM LAYAN GAMBAR KENANGAN KITA <3


aku berdoa semoga korang capai cita-2 korang :D

 jadi model graduasi :D

TAMAT SUDAH ZAMAN PERSEKOLAHAN KITA .

and.......

GAMBAR takde dalam senarai .
BYE SMKJF .
I LOVE YOU SO MUCH <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)