hye blog .
bolehkan aku pinjam kau untuk aku luah kan ape yang aku rasa .

kebahagian aku dah lama hilang .
sehinggalah kehadiran die dalam hidup aku .
kebahagian yang dulunya hilang kini kembali kerana die selalu menceriakan hari2 aku.

setiap hari .
setiap masa.
die takpernah penat buat aku ketawa dengan die
buat aku gembira .

aku sayang die sangat2 . tapi entah kenapa 
sejak akhir2 ini airmata aku sering sekali membasahi pipi aku ,
perasaan aku hampir setiap kali terluka .

apakah aku sendiri yang gagal mencorak dinding hubungan aku .
apekah aku sendiri yang gagal menjadi perempuan yang terbaik untuk die .

kenapa semenjak akhir2 ini die berubah dengan aku ?
apakah perangai aku yang membuat die berubah ?

didalam solat aku .
aku sering berdoa .
bahawa hubungan aku ini sentiasa diredhoi oleh Allah S.w.t 
aku sentiasa berharap semoga hubungan ini kekal berpajangan dan hanya maut yang boleh memisahkannya 

fikri . kenapa kau berubah ?
apakah saya yang membuat awak berubah ?
apekah sy tak lagi penting dalam hdup awak ?

sumpah . saya sayang awak . dan awak adalah manusia yang dikirim tuhan untuk saya .
dan demi Allah . saya menyayangi awak .

tolong kembali seperti dulu . 
dan sentiasa menghiasi hari hari saya ,
saya merindui awak :D

p/s : andai sesiapa yang terbaca blog aku , ini adalah luahan isi hati aku sendiri yang benar2 dari dalam hati aku sendiri . and for fikri . if awak terbaca  blog nie . saya harap awak tahu yang sy sentiasa sayang awak sangat2 . and only you in my heart . walau beribu lelaki diluar sana mata saya hanya mencari awak seorang sayang :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)