MOVE ON EYLA !

kalau korang baca entry nieh , aku sedang menuliss sambil airmata aku menitis !

Sumpah , aku dah tak tahan lalui nieh semua sorang sorang .
ake betul-2 perlukan orang untuk aku luah kan segala-2nya , tapi disisi lain aku terfikir sampai bile aku nak harapkan orang lain sedangkan aku sendiri mampu berdikari .

kau tahu , setiap malam aku akan fikirkan kau !
sebelum aku tidur and after kau call aku ! aku tak boleh lari dengan kesedihan nieh semua !
ini semua yang selalu menghantui hidup aku !

mungkin kau takpernah sedar apa yang kau dah buat !
aku rasa aku sebagai bahan mainan buat kau . yang perasaan aku , kau boleh pijak-2 !
aku terasa aku dah asing bagi kau !
kau dah jauh pergi tinggalkan aku ! kau bukan macam dulu lagi !
sikap aku yang buat kau jadi macam nie ? ha ?

sampai bila aku kene sabar dengan nieh semua ? sampai bile ?
aku selalu anggap takde ape-2 diantara kita !
setiap kali ku rasa diri aku dah kalah , aku sentiasa kuat kan semua nieh , walaupun aku sanggup sakiti perasaan aku sendiri !
please eyla ! be yourself !

aku berharap ALLAH akan selalu dengar doa aku .
aku berharap aku jadi seorang perempuan yang berhati tegar :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)