PLEASE BE YOURSELF EYLA .

peace be upon you .

aku taktahu perasaan ape yang selalu bermain-2 dalam fikiran aku .
siapa aku untuk kau ?
dan apakah aku penting dalam hidup kau sekarang ?

masa demi masa !
aku dapat rasakan yang semuanya dah berubah .
tak macam dulu lagi !
yeah! aku tahu sekarag bukan zaman aku berbaju putih bertudung putih dan berkain biru !
aku terasa ! yang semuanya dah asing bagi aku !
kau semakin menjauhkan diri kau dari aku !
tapi aku buat macam takde masalah yang ade diantara kau dan aku !

tahap kesabaran aku amat diperlukan dalam situasi ini !
aku berusaha  untuk biasakan diri aku dengan sume nieh !
mungkin ini langkah permulaan bagi aku memulakan langkah seterusnya !

come on eyla ! move on your life !
berkali kali orang cuba menindas airmata kau ! Never mind ! kau adalah diri kau . dan biarlah orang menginjak-2 diri kau !

jangan pernah mengalah dalam kehidupan kau okey !
setiap keputusan yang kau buat adalah ditangan kau sendiri !

maybe , hari nie kau kalah dengan seorang manusia !
but , jangan pernah kalah dengan Allah S.W.T .

I make it all right to be a mature woman! I know I will be able to be myself! Do not ever think I silent it means that I am weak! please! appreciate my stand as a man. I would respect people if people respect me. please do not ever ripped a problem with you. you shred problems. You will know who the real me!

SAYA PENDIAM ITU BUKAN BERERTI SAYA SEORANG PEREMPUAN YANG LEMAH !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)