KAWAN BERTUKAR KE MUSUH .

HYE BLOGGER.

hari ni aku nak story siket pasal seorang sahabat yang pernah jadi terdekat dalam hidup aku .
aku taktahu ape salah aku dekat kau .
ape yang kau takpuas hati dengan aku .
ape silap aku dan cara aku yang kurang memuaskan bagi kau .

aku tahu aku dah buat kesilapan terbesar sebab libatkan kau dalam masalah aku .
tapi aku dah mintak maaf . dan kau pun sendiri kata taknak ade permusuhan diantara kite .

tapi bile kat sekolah . ustazah panggel aku .
aku takde pun nak burukkan kau dekat depan ustazah .
aku tak terlintas pun nak kata dekat ustazah yang kau adalah penarik aku untuk buat benda bukan2 .
tapi sebaliknya . kau kata aku cakap kat ustazah yang aku rapat ngn kau dan ikut perangai kau .

aku sabar .
aku takpernah melawan .
sebab bagi aku . untuk ape aku bersuara atas ape yang aku sendiri takpernah buat .

aku selalu menerima sindiran kau .
caci maki kau .
tapi aku diam sebab bagi aku . aku takpernah buat kesalahan pun dekat kau .

kau takpernah sedar . yang aku dah banyak sangat sabar dengan perangai kau .
perkataan kau yang selalu membuat aku rasa macam nak menitiskan airmta aku sendiri .
aku ingat kau kawan aku .
takde permusuhan diantara kita .
tapi aku silap .
kau terlalu memikirkan perasaan kau ,
kau tak pernah nak faham perasaan aku yang setiap kali menerima sindiran dari kau .

aku cuma berharap . supaya kau memperoleh keputusan yang cemerlang dalam SPM nnti .
aku selalu mendoakan kawan2 aku .
walaupun bagi kau . AKU ADALAH MUSUH :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)