PEREMPUAN ? tah la kau nie !!

hai bloger !
fuhh ari nie aku rasa sakit hati yang teramat sangat .
nak tahu ape ?

err . perempuan (indentiti dirahsiakan dahulu)

die tahu yang aku dgn pakwe die satu kelas an !
so what ? if aku lepak dengan pakwe kau itu tak bermakna aku nie tergilee2 kan pakwe kau laa .
if aku tegur pakwe kau itu wajar kerana die classmate aku .

hey-2 . cemburu biarlah bertempat sayang !
kau tahu ? kerana kau yang bergelar PEREMPUAN .
pakwe kau dah taknak tegur aku lagi .
okey finee aku boleh terime . sebab aku tak hamak sangat die tegur aku !
tapi tolong ! 
aku kenal pakwe kau bukan setahun jagung !

kau jeles eh ? sebab bile die datang sekolah . die akan cakap .
"cilot tak datang ke weyh"
 dan selalu lepak dengan aku .
kongsi masalah dengan aku .

hey. aku dengan die hanya sekadar SAHABAT !
Aku tak terniat untuk jahanam kan hubungan kau yang belum tentu kejingjang pelamin .

aku dah ade pakwe aku sendiri .
aku lagi sayang pakwe aku . 
so kalau pakwe kau tak tegur aku !
apedehal ? aku still boleh senyum lagi laa .

aku tak rugi ape2 pun .
kau pegi simpan pakwe kau tuh dalam almari .
kalau takut orang rampas .

setakat die ?
aku takheran laa .

indentiti perempuan : DIRAHSIAKAN DAHULU .

lot love of : FIKRI & AZILA 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)