MAAF KAN KAMI CIKGU :D

hey hey hey !
maafkan kami cikgu .

ini adalah yang pertama dalam sejarah hidup aku sebagai student dekat SMK JELAI .

nak tahu nape ?
ini semua kerana hasutan kawan-2 aku iaitu fatin , umi dan shikin . huhuhuhu .

lepas kelas PSV . 
aku nampak besties aku pegi jumpe BF die . dan kate tolong amek moto bawak dekat pagar belakang !
aku mule-2 xnak an . last-2 kerana aku jugak penat nak dengar tazkirah RAUDHAHTUS SAKINAH .
so , aku pun join rancangan diorang .

huhu . last-2 aku mintak tolong dekat fikri (BF yang tersayang aku lah an)
tolong amek kan moto aku bawak belakang sekolah .

mule-2 die pun dalam 50-50 nak bagi .
suruh teman besties aku lagi sorang yang tak nak balik ikut jalan belakang !
aku peduli ape , aku tetap dengan keputusan aku !
aku NAK BALIK .

after mase sejarah .
loceng sekolah berbunyikkkk .

aku dan 3 orang besties aku pun berlari dekat padang . menyorok kalau-2 ade cikgu nampak.
huh ! TAKUT JER ! kalau nama masuk E-displin
 
akhirnya aku panjat pagar dengan kain sekolah dan baju sekolah .
cer korang bayar kan macam mane rupa eh ??
gaban tahap cipan raso eh !

and last-2 Fikri datang bawak moto aku . and die gelak-2 kan aku pulak .
hangin jer aku dibuatnya .

tapi aku terimass khaseh jugak dekat die ,
tanpa die aku mesti akan duduk dalam surau dengar tazkirah ..

akhirnya aku balik and mak tanya nape balik awal ?
aku senyap jer sambil kate penat dok sekolah .

FYI (for your information)
aku takut kalau-2 cikgu ade nampak .
tapi tak pelah , yang penting itu adalah yang terakhir dalam hidup aku . 

maafkan kami cikgu :D



love lot of :FIKRI RIDUAN & AZILA SHAHD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)