AKU MASIH WUJUD !

hye semua . haaaa , aku masih wujud lagi didalam dunia berblog ini .hahah . jangan sangka aku sudah tiada . huauau . cuma sekarang aku jarang sangat nak berblog ini .
semenjak dah form 5 nie fikiran semakin matang sedikit lah berbanding tahun sebelumnya !
huahuaha .

pegi sekolah pukol 7.20 pagi ( sekolah tuh bapak aku ade share lah ) hahha.
balik pukol 5 . ha kau bayangkan dengan berpakaian seragam sekolah duduk sekolah sampai pukol 5.
acano tuh ? hahah . balik jer sekolah lalu pagar belakang sebab nak lari dari kawad.

KERJA SEKOLAH ? jangan cakap lah kan . setinggi tinggi eh dok memanggil nama aku .
KERJA KHUSUS? oh men . lagi memeningkan kepala aku . 

RELAX eyla SETahun lagi . hahha

petang tadi ade latihan menembak , gilerrr seberat berat pasu depan umah aku tuh senapang tuh ,
sabar sahaja . 

okey lah STOP !
bye :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)