Today aku dengan die dah 8bulan .
wow . saya happy sangat-2 yang hubungan kita sampai sini .

tapi die macam taknak layan aku jer hari nieh .
aku sedih dengan die .
menitisnya airmata aku .

kenapa kau sanggup buat aku macam nie ?
sape aku di hati kau ?

perasaan aku bagai dihiris-2 berkepingan .
perasaan aku bagai dipijak-2 .

kenapa kau tergamak layan aku macam nie .
kau lebih rela enjoy dengan kawan-2 kau .
bahagia dengan kawan kau .
gelak ketawa .
\\
ape kau ade fikir perasaan aku ?
hati aku ?
takkan !!!!
\
kau selalu kata "kesabaran setiap orang ade had die "

aku dah banyak kben jaga perasaan kau .
kau takpernah nak faham aku .

sampai bile-2 kebahagian kawan kau paling utama kan ?

kesedihan aku kau takpenah nak fikir ,
sakitnya aku tuhan sahaja yang tahu .
perasaan aku hanya tuhan jer yang tahu.

aku sayang kau . aku taknak kehilangan kau .
bagi aku kau semangat aku ,

tapi kau sendiri takpernah nak fikir perasaan aku .
aku kecewa dengan kau yang sekarang !!!

biarkan airmata aku mebasahi pipi aku sehingga kan kau sedar yang kau dah banyak buat aku sedih .
biarkan aku menagis sehingga lah kau sedar yang kau betul=2 bermakna bagi aku .

aku teramat sayangkan kau !!



dan aku akan bahagia kalau meliahat kau bahagia .
tak kesah lah aku menderita . asalkan kau selalu tersenyum itu sudah cukup untuk aku .


I LOVE YOU FIKRI .
I MISS YOU .
I NEED YOU .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)