blog , untuk ke sekian kalinya airmata aku mengalir malam nie .
aku pendam sorang sorang .
dengan takda sapa pun disamping aku . memang nie ker yang ditentukan Allah untuk aku ?

aku redho . aku pasrah . dan aku juga menyerah .
tapi kenapa disaat aku dalam keadaan sedih takda sape pun disamping aku .
melainkan aku sedang gembira ?

aku memang tak berhak eh didekati ?
kenapa weyh ?
kau tengamak buat aku macam nie ???
kenapa ??????
JAWAB LAHHH !!!!

kau taktahu ape yang aku rasa .
hati perasaan aku bagai dipijak pijak .
aku dah berusaha buat yang terbaik untuk kau dan aku jugak dah berusaha untuk selalu menghiburkan kau .
aku bahagia kenal kau .
aku sayang kau sangat2 .

aku dah berusaha untuk mencorak dinding hubungan kite .
aku dah berusaha membuat kau sentiasa gembira dengan aku .
sehinggakan aku pertaruhkan airmata aku sendiri .

mungkin bile ketiadaan aku lagi dalam hidup kau .
baru kau akan rasa kehadiran aku kot .
baru kau akan hargai aku .
baru kau akan sedar sape aku sebenarnya .

aku dah penat .
penat untuk menangis .
itu semua minikam diri aku sendiri .

itu semua menyakitkan aku sendiri .
aku cuma berdoa.
semoga ada kebahagian untuk aku .

aku taknak kehilangan kau .
aku cuma mahu kau terus terusan ada dengan aku walau apepun keadaanya .

aku perlu bersendirian 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)