terima kaseh blog .
hanya kau yang bernama blog yang boleh tenangkan hati aku .
walaupun kau hanya sekadar tulisan .
kau yang selalu menemani aku jika aku berada didalam kesedihan .

tuhan perkuatkan la aku .
berikan aku kesabaran yang tinggi .

ramai yang kate aku nie seorang yang ego !
yeahh seorang yang terlalu ego .
mungkin itu memang takdapat nak dinafikan lagi .

aku ego sebab aku nak tahan kesedihan yang ade dalam diri aku .
perkataan atau perbuatan yang sekecil kuman atau sebesar tanda noktah yang membuat aku sakit hati  dan membuat airmata aku menitis .
itu caranya untuk aku tenangkan hati aku .

orang takkan pernah rasa ape yang aku rasa .
takkan pernah tahu ape yang aku pendam .

die dah banyak berubah . BYE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)