3 BULAN DA :D

hello blogger ! 
maaf entry aku kali ini berbaur jiwang .
sila tekan button (x) sekarang kerana anda akan termuntah bile membaca nya !

pagi pagi lagi enset aku daa berbunyik lagu chippumark !
wuhuu ! aku tengok tibe-2 die anta msj ..
tengah syok-2 mesej and die anta msj macam nie .

"kite daa 3bulan kenal kan awak , padahal baru semalam kenal awak"

aku ingat die tak ingat semua tuh , aku sorg je yang ingat .
sehari tu die habis kan masa die non-stop msj aku .
dari pagi bawak ke malam .

happy gilee aku kot .
sekurang-2nya die buat sesuatu untuk aku takkan penah lupakan die :D

"kau begitu sempurna di mata ku kau begitu indah ..
kau membuat diri ku akan selalu memuja mu ..

"disetiap langkah ku , ku kan selalu memikirkan dirimu tak bisa
ku bayangkan hidup ku tanpa cinta mu ..

"jangan lah kau tinggalkan diri ku , takkan mampu menghadapi semua 
hanya bersama mu ku akan bisa ..

kau adalah darah ku ..
kau adalah hidup ku dan tanpa diri mu oh sayang dikau begitu ...
SEMPURNAAA ..

TERIMA KHASIH kerana memberi saya peluang untuk mengenali awak dan menyayangi awak .
I LOVE YOU NEVER END .

MOHD FIKRI BIN MOHD RIDZUAN 


(harap-2 aku tak salah eja nama ayah die lagi .)

i love you .
by : sipencinta remaja 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)