story -_-

huh . bukak fb tadi terpampang kat wall sebanyak-2 nya gambar kau dalam fb budak perempuan tu.
nak kate jeless tak la kan . adalah cemburu tuh sebesar kuman .
 okey stop talking about her !

untuk yang pertama kali nye dalam sejarah hidup aku menangis depan pakwe sendiri .
giler tebal muka aku . tapi ape nak buat . mase tuh aku tak boleh control perasaan aku sendiri .
aku tak boleh kawal ego aku sendiri .
maaf yer sayang . buat awak rasa bersalah .

salah saya yang terlalu obses dengan perasaan sendiri .
salah saya yang terlalu cemburu . 
salah saya yang berfikiran buruk terhadap awak .

ingat kan nak terus merajuk dengan die .
last-2 kawan aku panggil die suruh settle secara baik dengan die .

Thanks noraini a.k.a my besties .

dan baru aku tahu ia adalah sekadar khabar angin . dan series aku rasa bersalah sangat dengan die .
maaf sayang .
I LOVE YOU FIKRI RIDUAN .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)