mengadu dekat blog

hye semua . disini aku memhon seribu kemaafan jika anda semua akan merasa kurang selesa dengan entry ini .
izin kan aku , izinkan aku meluahkan isi hati yang telah lama aku pendam ini .

tidur lena aku sering sekali digangu dengan satu mimpi yang argghhh .
tapi apa makna mimpi itu . aku seakan akan terpinga pinga dengan apa yang sudah berlaku . 

ya allah kau perkuatkan lah semnagat aku , kau lindunglah aku . kau berikan lah aku kesempatan untuk aku hidup dengan lebih tenang . kau jauhkan lah aku dari semua ini . janganlah kau hantui aku dengan kenangan yang takmampu aku lupakan ini .

dengar nama kau pon dah membuat airmata ini jatuh tanpa dipaksa .
melihat bayangan kau dah membuatkan aku buta dalam celik .

TOLONG JAUHKAN AKU DENGAN SEMUA TENTANG DIE !!!
berilah aku mencari nafas baharu ,
izinkan aku lalui ini semua dengan tenang agar aku dapat mengukir senyuman yang betul betul ikhlas dari hati aku . 
aku BENCI hidup dalam kepura-2an .
aku benci jadi hipokrit .
aku seolah olah bodoh dalam CERDIK .

please give me a chance to i done before all this with ease .

aku dah penat dengan semua nya ! 

it all makes me want to vomit, because living in hypocrisy for it is a painful thing. let it all ended up in one word. Indeed that is the best way for all those around them.

biarlah ia semua berakhir . aku sangup memendam semuanya . aku redho melepaskannya . aku pasrah dengan semuanya . kerana aku tahu diluar sana kau masih mampu mendapatkan seorang perempuan yang jauh lebih baik dari aku yang bernama NORAZILA . 

lagipun , mengenali kau adalah satu anugerah yang tak terhingga bagi aku .
aku sayang kau dan sayang itu tak semestinya harus memiliki . cukup melihat kau bahagia .
kau hanya pinjaman allah untuk aku kenal erti sebuah perhubungan ,

dengan lafaz bismillahirohmanilrahim.
tolong izin kan aku pergi dari hidup kau untuk selamanya .
jangan pernah kau hantui hidup aku . cukup aku menderita selami ini.
sememangnya ,kejujuran itu menyakitkan . tapi itulah hakikat sebuah kehidupan sebenar .

ILOVEYOU SO MUCH CAPITAL I . 

2 ulasan:

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)