aku kembali .

hye blogerr semua . sudah sejuta abad aku meninggalkan  blog ini pasti korang rindu nak dengar aku membebel bebel dekat blog nie sensorang kan . hahha
anyway . aku tak adelah cite yang best-2 kan . hahha . cuma nak rehatkan minda aku nie yang tengah berserabut  menekan-2 kalkulater tadi gara-2 buat keje matematik . 

tadi dekat kelas bahasa melayu . cikgu bm aku yang bernama KHAIRUDIN atau nickname yang sangat familiar dekat sekolah yang dikenali sebagai cikgu ONJUT. haha .
die tengah menyajar menyajar . tibe-2 die panggil nama aku .

"AZILA !!"
aku yang tengah kusyuk membuat nota die yang berbuku-2 tuh .*okey itu aku tipu .
hahha . terkejut . lepas tuh aku pon menyahut panggilan die .
"yer cikgu "

cikgu tuh cakap dekat aku macam nie .
"saya nak awak wakil sekolah dalam pertandingan pidato sebab awak kuat bercakap "
haha . aku yang tadi terpingga pingga . tersentap sekejap . 
aku ingat die gurau gurau jer . saje nak mengusik-2. lepas tuh aku pon jawab lah .
"ingat saya tak ada bakat ke ? sape takut!"
cikgu tuh senyum jer ! tibe-2 nak keluar cikgu tuh kate die akan registerkan nama aku . start minggu depan aku kene belatih . OMG OMG OMG !!!
aku bergurau sahaja !! hahah
cikgu cakap kalau aku lari cikgu kejar aku sampai dapat !!
huhuhu. nasib aku lah kan . sapa suruh poyo tadi depan cikgu !
terpaksa lah redho . dahlah kene kawad lagi.
kulit aku baru nak kembali memutih . grrrr~

start minggu depan dah ade tuisyen . grrr~ apakah ini ? 

aku redho dengan hati yang ikhlas :)
gambar tak der kene mengena dengan motif . haha .

okey lah kembali membuat homework . byebye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)