SINGLE

hye blog ! haha . sekarang aku ada dekat melaka .rumah kakak aku .
memang bosan duduk sini . but , aku nak sangat kasut NIKE aku terpaksa redho ikut die datang sini . hahha .. :)
haha . bytheway , tadi ade sorang budak tanya aku . aku on9 tadi .
then, aku chat dengan die . die cakap macam nie dekat aku .

"hye awak"

lepas tuh aku jawab .

"hye:)"

die tanya aku .

"awak dah ade bf ?"

aku cakap .

"napa tanya ? penting err bagi awak ?"

die jawab .

"err , tanya jer ! "

aku jawab lah .

"still single . tak ada balak , pakwe or sebagainya ."

die jawab .

"single ? tak bosan ker ? tak sunyi ?"

hahah . soalan bodoh , pertanyaan bodoh !

aku happy dengan dunia aku sekarang !
yeah ! mybe , ade sedikit rasa ingin mulakan RELATIONSHIP !

BUT , NO EYLAAA !!

aku dah janji dengan diri aku , selagi aku tak abis SPM . aku tak akan COUPLE !
lagipun , aku masih diburu masa silam yang mengeri kan bagi akuu ..

CINTA ? bagi aku , aku tak pernah lagi jumpa lelaki yang jujur !
yang pandai jage perasaan aku lagi . mybe , aku akan jumpa lelaki yang boleh bimbing aku suatu hari nanti .

yeah ! allah ciptakan umatnya semua BERPASANGAN !

dan tak lama lagi aku kene tumpukan seribu perhatian dekat SPM aku .
sebab tuh lah masa depan aku :)

so , aku tak ada masa untuk pikirkan semua tuh .
aku nak tunaikan pemintaan abah dan mak .
yang nak aku BERJAYA !
dia nak aku DIPANDANG dekat orang .

insyaallah , adek akan lakukan :)
bagi aku , mak dan abah adelah nyawa aku , cinta aku , hidup aku , semangat aku . dan segala-2nya bagi aku . dan mereka adalah anugerah bagi aku .
tanpa die aku tak mungkin kenal erti hidup yang sebenar . dan merekalah CINTA SEJATI AKU . yang tak boleh dipisahkan :)


single ? aku masih budak lagi untuk kenal cinta :)
haha . aku taknak sakitkan hati aku lagi !
cukup , aku merana , meraung , hukum diri sendiri untuk seorang LELAKI yang belum tentu jadi suami aku .
memang tak dapat dinafikan lagi . aku still ingat die lagi .
tapi aku JANJI akan buang die jauh-2 dari hati aku .

aku nak fokus pada kerjaya aku sebagai seorang pelajar !


haha . okeylah , cukup sampai sini . lain kali cerita lagi :)
                      bubye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)