please paham perasaan aku !

Hye blog ! malam nie hujan lebat . then , sangat sejuk ! mata nie tak boleh pejam lepas dok gelak berdekah-2 depan tv tadi dengan wan akuh tengok MAHARAJA LAWAK MEGA. jangan main-2 wan aku pon pandai tengok maharaja lawak nie . okey aku dah lari tajuk ! tadi lepas abis tengok tv dapat satu mesej dekat inbox . mesej tuh berbaur macam nie ....

  "eyla , macam mane dengan permintaan saya "

aku pon jawab !

  "permintaan ape ?"

Die jawab ..

 "saya nak eyla terima saya jadi BF "


OMG ! sampai sekarang mesej tuh aku tak jawab ! kalau aku cakap TAK . mesti aku saket kan hati die . tapi kalau aku kate yer ! bermakna aku bohong diri sendiri .. lebih baik aku berdiam sahaja . kerna itu lebih elok kan ? .
aku taknak dituduh buat kali kedua MAIN KAN PERASAAN orang ! tapi sebenanya orang yang mainkan perasaan aku ! cukup akuh rasa perit dan sakitnya sehingga aku takut untuk mulakannya lagi . aku cuma nak BERKAWAN dengan semua orang ! couple ? itu satu tragis bagi akuh . dan sampai sekrang aku takdapat lenyapkan lagi bayangan die dalam diri aku.. aku akan cuba untuk bangkit ! tapi please paham keadaan akuh .. aku cuma perlukan sedikit waktu untuk aku cari kehidupan baru ... sehingga air mata menjadi saksi segalanya .


sekiranya ia dapat aku nyatakan dengan tulisan . aku akan nyatakan . tapi ini soal hati dan perasaan . aku takmungkin khianati die ! dan aku mintak maaf kalau aku dah jadi seorang EGOIS . cuma aku yang paham segala-2nya .. dan cuma akuh yang dapat rasakan semua itu .. bagi aku peluang untuk BANGKIT ! dan sentiasa tersenyum
JIKA KITA ADALAH JODOH , TIADA SATU TANGAN PON YANG DAPAT MELARANG .
TAPI KALAU KITA TIADA JODOH . BERIBU-2 TANGAN YANG MEMBANTU . KITA TIDAK AKAN DAPAT BERSATU .


     bye ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)