MAHARAJA LAWAK MEGA !

HYE BLOG ! and SELAMAT PAGI .
HAHA . baca tak tajuk entry aku ? baca lahn sekejap ! cer tengok kat ats tuh . eh , malas nya korang . bhahah 
MAHARAJA LAWAK MEGA ! 
tak payah lah cakap kan sape JUARA . memang best giler time tuh .
sebenarnya , aku minat BOBOI . tapi bile tengok OSBON . lagi bestttt lah dari boboi . boboi tuh tak abes-2 cakap pelat die tuh . bhahah .
dan mak aku pon dah sangka yang OSBON memang menang ! dan ternyata betul kan .

yang aku tak boleh bla tuh , JOZAN . bhahah . lagi aku tak boleh cover gelak aku ! macam pontianak pon ade tapi memang BESTT giler lah JOZAN ! terbaikkk lah kau !
dok tiru gaya CHEF WAN ! memang terbaik !!!

sampai aku TERBAWAK ke mimpi lah . bangun pagi tengok kat YOUTUBE lagi .
bhahah . sebenarnya perut aku lapar nie .
bhahah . ini jer yang dapat aku kongsi .

BUBYE !