jeng jeng jengggg !!

hye blog ! pagi nie best lah ! suke sangat . haha . abang aku ajak keluar die kate suruh teman pegi beli hadiah untuk makwe die . hahah . aku usya abang suruh belanja aku pulak . die kate bajet dah lari . sepanjang dekat mall , aku buat muka tak layan . hhaha . die pon cakap dekat aku . "adek yang nie okey tak?" aku yang tengah touchng tuh cakap "tak tahu den doe"  hahha . die tak perasan ke yang aku tengah mintak simpati dengan die . cehwah . hahahh ..

dalam beberapa saat aku rasa die perasan dengan "perubahan " aku kowt . last-2 die cakap ! "adek nak ape?" hahah . aku pon dengan nada senyum bengong-2 tuh . cakap lah . "adek nak lime blog " HAha . Abang aku mula ketawa macam orang gilerrr tauu . hahahha .. sengal ! "cakap lah dari tadi adek oiii "
abis die ingat aku nak ape ? baju ? melambak dalam almari sampai mak aku dok bising-2 . aku cuma nak air jer , sebab letih dah bejalan . . hahah .

last-2 die beli kan makwe die baju ROXY . kawww ! aku sendiri pon tak ade koleksi baju tuh ! anyway ! aku akan tuntut dekat abang aku macam mane die buat dekat awek die . hahha . beruntung dapat adek macam aku nie .. cehwahh gituu .. haha , befday  aku abang bagi jam tangan BONIA . hahah . anyway . i love you so muchh abang ! nah kiss dari adek muuu  yang BERTUAH . hahha ..

hahah. senyum tak perlu kata apa-2 . kau hado ? okeylah !
bye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)