CINTA MUKA BUKU !

HYE BLOG ! best tak tajuk akuu ..
haha .

kita berkenalan hanya dalam laman muka buku .
kau hantar pesanan suruh aku terima aku ooo ooo ..
hati ku rasa sesuatu ...

Okey stop ! :)
series , aku tak percaya cinta muka buku nie .
boleh percaya ke ? haha .
tak payah percaya sangat okey . tu semua tipuu jer . nak main-2 kan perasaan orang jer . aku dah muak dengan semua tuh . rasa nak muntah keluar balik !!
aku tak akan pernah percaya cinta muka buku niee . hahha .
sebab bagi aku macam tak logik !!
tak pernah jumpa , tak pernah tegur , last-2 bercinta . hey gilerrr !

haha . aku just nasihat jer . sebab aku rasa . bagi pendapat aku sebagai seorang perempuan lah kan . aku rasa cinta muka buku nie tak logik !

okey , mybe ! ade yang baik kan . tapi tak semua .
kita kene pandai dan bijak buat keputusan ! okey semua .. yelah bila dah terjadi sesuatu yang tak di inggini . siapa yang nak disalah kan ? lelaki salah perempuan , perempuan salahkan lelaki . due-2 sama jer okey !

segala pertemuan jodoh dan ajal datangnya dari ALLAH .
kite berserah jer pada takdir okey .

sorry kalau entry nie ade saket kan hati sape-2 . aku just bagi pandangan aku jer ! okey lah , sampai sini jer lah aku membebel . haha . sampai jumpa lagi
                                       BUBYE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila lampirkan komen anda jika ada yang kurang atau sebaliknya :)